Post by greenwood8 on May 12, 2014 7:54:35 GMT
nike roshe run black en deze dagen de temperatuur stijgt fors , shorts out of cool, korte broek met schoenen is absoluut mooi , ah , maar de hete schoenen Ik heb er genoeg van , keek een paar dagen en vonden dit paar schoenen , dus grote liefde te beginnen, en we delen
In feite, als we zijn bezorgd over de informatie , dan schoenen Nike Roshe Run schoen aan het einde van vorig jaar , werd de site vermeld als de beste buitenlandse grote schoenen sneakers jaar , zelfs LeBron James zei , en dit is zijn meest comfortabele schoenen gedragen en comfortabel Jiaogan en lagere prijs maakt deze schoen vanaf het begin van dit jaar zijn grote binnenlandse opwarmen , hoewel we de binnenlandse populaire een beetje laat , maar het spreekwoord zegt, goed, goed is niet bang voor late , mooie kleur begon Listing
De nike roshe run dames inspiratie kocht ik van de Air Yeezy 2 , right! Hom Here God is een paar schoenen in brand gestoken ! Schoen lichaam met zwarte mesh-materiaal op te bouwen , met het laatste deel van de serpentijn vergelijkbaar materiaal , ingericht in roze luipaard swoosh en binnenzool , een beetje mint gekleurde zool zool Air Yeezy 2 lichtgevend effect gevoel , worden de volgende soorten :
Kijk teen , met behulp van een mesh ontwerp , meer ademend , dit nike swoosh gebruikelijk om een teen te zetten, roze luipaard Niang punt, maar ook een lichtpuntje , kijk naar de kant , het was echt de inspiratie absorptie Yeezy 2 , imitatie slang stof stoffen . kant gaten zelden , handig, gemakkelijk te hanteren op de tong als goed gekleed . ook volgden er te behandelen, omdat de schoenen stof is zacht , het niet dragen handvat relatief problemen op het einde met een Mint is niet lichtgevend me.
Zool patroon is relatief eenvoudig, draagbaar schatting in het algemeen , en op het einde , tenslotte, is een, maar ook om weg te lopen , een auto te openen met een geschatte probleem .
Overall , nike roshe run is een goed paar schoenen , absoluut lichtgewicht , zeer comfortabel om te dragen , de kleur is ook zeer geschikt voor de zomer te dragen.